THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 8, 2010

Tapai Oh Tapai..

TAPAI PULUT


6hb aku terlalu ingin kan Tapai..
budak fb aku lah,tetibe je cite psl tapai..
terus aku terasa nak dan kempunan pun ada..huhu

Keesokkannya,mama aku pi kenduri kawen
pastu balik tuh bawak beg..
dlm beg tuh ada Jeng..Jeng..Jenggg~



Aku punya lah seronok bila tgk benda neh ada dlm beg tuh..
Aku jerit.."Tapaiiiiiiiiiiiiiiiiiii..mama org memang nk dr semlm lg."
mama aku punya lah terkejut..hehe


Fuhhh~ sgt lah sedapppp..
sekejap je sy makan tau!!
licin,tanpa meninggalkn sebutir kesan pun
hehehe


Aku neh kira bertuah gak lah..
coz apa yg aku idam n kempunan kan makanan..
aku tk gtau mama dan abah aku..
keesokannya mesti parents aku akan bawak makanan yg aku nak tuh..
selalunya ketam cendawan siput sedut..
aku selalu idam benda tiga tuh..
tak penah tak dpt setakat neh..
tapi kena lah betul2 nak dan idam..
sampai nk tido pun asyik teringat benda tuh..
kadang2 sampai telan gak lah airliur..

Alhmdulillh setiap yg aku idamkan makanan,
aku akan dapat,tkda lah kempunan..
kalau lah kt kl neh ada batu tertingkup,
lama dh suruh tingkup aku sekali bersama..hehehe~



1 Walkie-Talkie:

bro a'maL said...

I Like tapai ubi