THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, November 26, 2010

Hari Kebenaran..~

aku baru siap buat slide E- Marketing neh..heee~
terasa lega sikit..




kebenaran yg aku mksudkan..
sesuatu penipuan yg terungkai jua akhirnya..
kadang2 ada pepatah kata,
berdiam diri
tidak bermakna kalah
or bersalah..
kan?

tapi pepatah neh tkleh pakai pd sesorg penipu..
penipu neh bila dah kantoi,
dorg diam lah diri dan mengelak..
kadang2 penipu neh kan..
sesorg yg tkdpt ngaku kesalahan dia sendiri..
dia pk dia je betul tau..
kalau salah pun,dia seboleh2 nak menang jugak,sampai sanggup menipu tuh..

tapi realiti nya,dia loser pd diri sendiri..

nasihat pada penipu dan sentiasa nk menang..
dan tak mahu mengaku kesalahan sendiri tuh..
insaf lah..
lagi banyak anda bohong,
lagi menimbun dosa anda tuh..
dan lagi satu,ingat!
sesuatu yg anda kata tuh,
satu doa..
jika mahu menipu pun..
guna lah penipuan keatas diri sendiri..contohnya,
menipu diri sendiri tuh terjun bangunan ke..mati kena langgar ke..
kan elok..cepat kojol,tkda lah anda buat dosa lagi..


2 Walkie-Talkie:

bro a'maL said...

someone ever told me. if u wanted to cheat, please dun make trouble to others. hehehe

Shakura Zahara said...

yeah..me n others member group so trouble rite now!! but can handle that.. hee~ we are power curry puff gurl! :D